کد خبر : 6051
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۶
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش خدمات آنلاین شهری با بهره برداری از هوش مصنوعی در آتلانتا بسته هستند
17 views بازدید

افزایش خدمات آنلاین شهری با بهره برداری از هوش مصنوعی در آتلانتا

افزایش خدمات آنلاین شهری با بهره برداری از هوش مصنوعی در آتلانتا مدیران شهری اعلام کردند که ابزار تازه، اطلاعاتی را برای مصرف کنندگان در شکل صحبت اماده کرده و پلتفرم درخواست خدمات را کارامدتر میکند. پایگاه خبری مدیریت شهری کرج – مجله شهروندی: مدیران شهری اعلام کردند که ابزار تازه، اطلاعاتی را برای مصرف کنندگان در شکل صحبت اماده کرده و […]


افزایش خدمات آنلاین شهری با بهره برداری از هوش مصنوعی در آتلانتا

مدیران شهری اعلام کردند که ابزار تازه، اطلاعاتی را برای مصرف کنندگان در شکل صحبت اماده کرده و پلتفرم درخواست خدمات را کارامدتر میکند.

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج – مجله شهروندی: مدیران شهری اعلام کردند که ابزار تازه، اطلاعاتی را برای مصرف کنندگان در شکل صحبت اماده کرده و پلتفرم درخواست خدمات را کارامدتر میکند. شهر آتلانتا در جستجوی افزایش روابط ساکنین با خدمات ۳۱۱ با بهره برداری از ربات چت بنا شده بر تکنولوژی هوشمند (نوعی ربات انلاین) است. ربات‌های چت هوشمند با شروع تلاش شهرها برای نوین سازی پلت فرم درخواست خدمات و معلومات، به طرز گسترده در حال ظهور هستند.

شهرها اطلاعات۳۱۱ و قابلیت ها آنلاین را با پیشرفت برنامه های ویژه معرفی کردند. برنامه ی آتلانتا، مرحله ی پیشرفته تری در نوین سازی ۳۱۱ معرفی کرد. لحظه دقیق انتشار ربات معرفی نشده با اینحال این امیدواری می باشد که در برنامه¬ی ۳۱۱ که خیلی زود پخش می¬شود و در وبسایت شهری ۳۱۱ موجود باشد تا مصرف کنندگان قادر باشند برای جستجوی معلومات ضروری خود از ربات بجای شیوه دستی بهره ببرند.

کرک تالبوت، نائب مدیرعامل آتلانتا به استیت اسکوپ گفت:” این روند درمقایسه با شیوه های سنتی تعامل با ۳۱۱ راحت تر و کارامدتر خواهد بود. اگر استفاده کننده بخواهد با خط ۳۱۱ رابطه بگیرد، باید در طول ساعات خدمات دهی که ممکن است خوب نباشد رابطه بگیرد، اگر استفاده کننده بخواهد از وبسایت بازدید کند تنها می¬تواند جواب¬های مورد تایید شهر را دریافت کنید، همزمان با اینکه یک ربات خوب هیچ کدام از این محدودیت¬ها را ندارد.” نمایندگان نیل انالیتیکی، کمپانی پیشرفت دهنده ی ربات گفتند:” بهره برداری از این ربات با اسم یک منبع اطلاعاتی متمرکز روش پژوهش را تسریع می کند.” David McClellan مدیر کار نیل انالیتیکس گفت:” هرکسی می تواند با کسی که همه ی چیز را می¬داند صحبت کند، همزمان با اینکه در مراکز خدمات رسانی معمولی شما با کسی صحبت می¬کنید که باید با مدیرعامل یا کمپانی دیگری صحبت کند و این لحظه یافتن معلومات مورد نظر شما را طولانی می کند.”
روند کار این ربات که با بهره برداری از چارچوب ربات مایکروسافت پیشرفت داده شده، استخراج معلومات ضروری مردم از وبسایت شهری ۳۱۱ است و ربات با پرسش از بازخورد مصرف کنندگان با استناد به مفید بودن معلومات تقویت می شود و می آموزد.

مک کِللان در این باره بیان میکند:” یک پلتفرم تازه تکنولوژی برای اموزش سریع و اسان به ربات ها در لحظه کوتاه.”
دیوید براون، مدیر فروش نیل انالیتیکس میگوید:” ناظرین اموزش به ربات ها کارشناسان معلومات هستند، با این وجود اموزش ربات ضعیف نخواهد بود.”
براون گفت: “با استناد به تجربه¬ی سال قبلی ی ربات توییت نویس مایکروسافت که برای یادداشت¬های نژادپرستانه و جنسیتی آموزش دیده بود، مهم است که ما به اموزش صحیح و تحت نظارت ربات تاکید داشته باشیم تا دچار سخت نشوند.”

این ربات در ماه قبلی در تجربه SmartAT،رویدادی که نمایش دهنده¬ی استراتژی شهر هوشمند آتلانتا و تکنولوژی های آتی است، نمایش داده شد. براون گفت که علاقه بسیاری برای بهره برداری از تکنولوژی هوش مصنوعی و ربات‌هایی بنا شده بر آن برای خدمات موجود اتوماتیک می باشد. تالبوت گفت بهره برداری از تکنولوژی‌ هوش مصنوعی می‌تواند در عرصه‌های بسیاری در شهر آتلانتا کاربری داشته باشد، با اینحال هم اینک همه منتظر معرفی و راه‌اندازی ربات ۳۱۱ هستند.

ترجمه محسن راعی

لینک منبع

به این پست امتیاز دهید.
علاقه۰عدم علاقه۰
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0

تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات